Naučte se, jak sypat z rukávu dobrý obsah na sociální sítě i poutavé příběhy na počkání. Osvojte si kreativní techniky, které při vymýšlení používají profesionální kreativci v reklamních agenturách. Kreativní jsme totiž všichni. Stačí zjistit, jak na to.
Zjistíme, co je kreativita a jak ji rozvíjet. Naučíme se kreativní techniky pro generování nápadů i to, kde hledat příběhy a co je základ dobrého obsahu. Nezapomeneme ani na ukázky z praxe a představení užitečných nástrojů.
Michelle Losekoot je digitální vypravěčka, která pomáhá značkám s obsahovým marketingem. Vymýšlí se svými klienty dobrý obsah pro sociální sítě, pečuje o jejich online komunity a píše pro ně texty. Školí firemní týmy, aby vše zvládly samy. Vede kurzy a školení o sociálních sítích, tvůrčím psaní a copywritingu, vyučovala obsahový marketing na VŠE. Je držitelkou dvou cen Fénix content marketing, Zlatého středníku a titulu Digitální osobnost roku 2020. V roce 2019 vydala společně s Eliškou Vyhnánkovu knižní bestseller Jak na sítě.
Vstup volný po přihlášení
Odborné pracoviště Muzea východních Čech v Hradci Králové (Gayerova kasárna) Opletalova 334, Hradec Králové
Mgr. Lenka Kobrová
ckm@muzeumhk.cz
+420 602 151 414
Program je součástí projektu „Spolupracující tvořivé muzejnictví“, reg. č: 0313000187, a uskutečňuje se za finanční podpory Evropské unie.